top of page

Waar belandt mijn plant? - PLANTENASIEL Houten

In de nazomer van 2014 ontkiemden er overal kleine plantenasielen uit de grond. Utrecht was er binnen no time al 2 rijk en Houten kon daar natuurlijk niet in achterblijven. Na jaren mijn citroengeranium over het land verdelen en deze steeds verder stekken, leek me een plantenasiel wel een goede volgende stap.

Eind november plantte ik dus het zaadje voor het plantenasiel Houten. Ik hoop dit plantenasiel steeds verder uit te kunnen breiden en steeds meer planten een nieuw huis te geven!

Doe je mee? Volg mij via: https://www.facebook.com/plantenasielhouten

Lees meer over het Plantenasiel onder projects:PLANTENASIEL of klik hier

"Het plantenasiel van Houten is een feit! Kom hier planten brengen die geen plekje meer hebben bij jou thuis of (spoedig) thuisloos zijn. Dan zoek ik een nieuw huis voor je plant. Bij "Waar belandt mijn plant" Plantenasiel Houten kan iedereen een plant adopteren, ruilen of brengen. Alle planten zijn welkom, voor buiten of binnen, gezond of ziek, uitgebloeid of in winterslaap. In het plantenasiel laten we zieke of uitgebloeide planten op knappen totdat ze weer geplaatst kunnen worden bij een nieuw adresje. Het asiel telt nu nog maar enkele planten. Maar is ingericht op vele andere planten! Dus heeft u een toekomstige thuisloze plant thuis staan? Breng hem dan langs op de Krachtfabriek, waar het "Waar belandt mijn plant" Plantenasiel Houten gevestigd is. Het beste kunt u afspraak maken om een plant langs te brengen! Groene groetjes, Mai Linh"

-28 november 2014, facebookpagina Plantenasiel Houten

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page